uitnodiging

23 juli 2017 - Santiago de Compostela, Spanje

Aan alle mensen,

die mij op mijn fietstocht naar

Santiago de Compostela hebben gevolgd.

Ik ben op het plein aangekomen

Ik wil jullie graag persoonlijk bedanken voor deze ondersteuning,

want dank zij jullie heb ik nu een boek van mijn tocht.

Ik nodig je uit om op zaterdag 19 augustus van 14.00 tot 17.00 uur

langs te komen voor een praatje, een hapje en een drankje.

Tineke Ruiter

Delfgauwse park 26

2612 NJ Delft 0152140355/0624282891

Mail:  [email protected]

ps laat me voor 16 augustus even weten of je komt!

1. Diny:
    23 juli 2017
    Dank voor de uitnodiging en kom graag de 19e aug.
    Hartelijke groet Diny Konijnendijk
  2. Trudi:
    23 juli 2017
    Hallo lieve Tineke,job ik denk geregeld aan je vooral met de tour de france. Dan dacht ik dat jij wel peanets zou zeggen tenslotte heb jin die colletjes ook genomen haha. Wat zal er soms door je hoofd gaan als je terug denkt aan je mooie stoere fietstocht waar wij ook zo van genoten. En nu kregen wij deze leuke uitnodiging ik zei tegen Gerard leuk dan zien we weer eens wat familie! Totdat ik mij bedacht dat ik gisteravond met een vriendin voorheen wonend hier in de buurt en nu in Bussem dicht bij haar dochter sinds haar man 3 jaar terug overleed.we hadden afgesproken dat zij vrijdag eind vd middag zou komen voor een paar nachtjes . Er is dan kermis in Hoorn en vrijdagavond is er ook vuurwerk en dat wilde zij graag zien en dan zondag weer naar huis. Verdorie , zal je altijd zien. Dat vinden wij zeer spijtig. Maar ik weet heel zeker dat het voor jou een prachtige middag zal zijn . Lieverd geniet ook daar van en aan iedereen onze groeten. Veel liefs Gerard en Trudi.
  3. Anneke:
    Hi Tineke,
    Wat een ontzettend leuk initiatief. Bedankt voor je uitnodiging, ik kom graag de 19e. Als het lukt dan wil Koert ook van de partij zijn. Maar dat is helaas tot het laatste moment onzeker. Hoop dat 't geen probleem is. We zien uit naar je verdere verhalen! Groetjes, Koert & Anneke
  4. Trudi:
    23 juli 2017
    Die vrijdag dat onze vriendin komt is voor alle duidelijkheid de 18e augustus.groetjes Trudi Hoorn
  5. Tonny:
    23 juli 2017
    We komen graag kijken en luisteren op 19 augustus!
    Tonny en Hettty
  6. Ada Spanjaard:
    23 juli 2017
    Helaas, helaas. Je snapt het al! Ik zou mogelijk wel voor jouw gebeurtenis een impulsieve beslissing nemen om over te komen, ware het niet dat Eric en ik een vakantie hebben geboekt die daar net niet bij aan zou sluiten. September 6e gaan we naar Kopenhagen.
    Veel plezier op je mooie dag en alsnog: ik heb genoten (en opgeschept hier over m'n nicht - ik heb hier een paar sportfietsende kennissen) van je avontuur! Power to you!
    Liefs, Ada.
  7. Heleen versteeg:
    23 juli 2017
    Beste Tineke, bedankt voor je uitnodiging, had heel leuk geweest. Wij zijn dan met vakantie. Fijne middag en geniet maar lekker na van zo n geweldige prestatie!
    We zien elkaar vast nog wel.
    Hartelijke groet van ons,
    Ton en Heleen Versteeg
  8. Ies de Jong:
    24 juli 2017
    Nou, aangezien wij op het standpunt staan ons niets leuks door de neus te laten boren willen wij graag op 19-08 van 27 naar 26 afzakken!
  9. Etienne El Leon:
    24 juli 2017
    indien ik voor die dag geen reserveringen heb voor mijn 'cruises'met de MS El Leon en er voldoende vin del pays ingeslagen is kom ik zeker want in vino veritas !
  10. Joke:
    25 juli 2017
    Ha Tineke leuk hoor,wij komen natuurlijk . We zijn heel nieuwsgierig naar je boek.‍♀️
  11. Ælse:
    25 juli 2017
    Natuurlijk ben ik van de partij
  12. Marijke v. Wingerde:
    29 juli 2017
    Hoi Tineke, wat een leuk idee, ik ben heel benieuwd naar de foto's.
    Wij komen natuurlijk naar je verhalen luisteren en je boek bekijken .
  13. Ria en Dick:
    30 juli 2017
    We zullen er zijn. Leuk.
  14. Ben en Helma Jeurissen:
    14 augustus 2017
    Hoi Tineke,
    het gaat ons ook lukken om er bij te zijn!