Ik ga aftellen

5 juni 2017 - Sahagún, Spanje

Vandaag van Itero de la Vega naar Sahagun. Het was lang lekker fris maar met een jasje en winddicht jasje is dat helemaal geen probleem. We hebben ca 21 km samen met de lopers op een 3 meter breed grindpad gedaan. En bijna steeds lopers ingehaald. Dan zeg je buen.camino en zij groeten je ook zo terug.
Ik wil ook even zeggen dat de Spanjaarden erg hulpvaardig zijn. Als je in een stadje bent en je kijkt een beetje zoekend rond dan wijzen ze je direct de goede richting (heel fijn)
Voorlopig gaat het weer alleen maar beter worden. Dus dat wordt weer lekker fietsen

1. Evelien:
    5 juni 2017
    Nou mam, ik ben nog steeds erg trots en verbaas me met welk (zoals ik 't tussen de regels door lees) gemak met af en toe beetje afzien je deze missie volbrengt!!
    Gogo go to Santiago.

Het is je gegund!!
    Hoop dat 't laatste stuk wat beter en lekkerder is dan dan de afgelopen dagen.

Dikke kus evelien
  2. Ælse:
    5 juni 2017
    Ook ik ben aan het aftellen, morgen nog mijn fiets fixen en dan zak ik afhankelijk van de tijd en code geel naar het zuiden.
    Toch ruim 70 km gefietst vandaag wind tegen en behoorlijk fris en dan ook nog een grindpad top hoor. Vandaag de kledingkast van Tineke leeg getrokken om toch voldoende "niet fietsbroek " kleding te scoren en ook leuk. Hoeveel zou ze afgevallen zijn ? Of is alles om gezet in spiermassa? Tineke heeft nog twee vette collen, waarvan er een boven de 1500!! En ruim 400km .
  3. Inge:
    6 juni 2017
    Tineke, ik lees sinds een week of twee mee, (tip van Ælse) en ik kan niets anders dan bewondering voor je doorzettingsvermogen hebben. Dit is toch een geweldige gebeurtenis om mee te maken! Ik wens je nog veel succes met de laatste loodjes en daarna, samen met Ælse genieten van een welverdiende vakantie!
  4. Etienne El Leon:
    6 juni 2017
    om je gerust te stellen: vanuit het raam van mijn werkkamer bespioneer ik Aelse bijna dagelijks: hij is zo intens met de voorbereiding van zijn trip bezig dat ik me afvraag op hij nog tijd heeft om te eten.Deze morgen stond de fiets op de auto,nu(2u later en waarschijnlijk door het onverwachte herfstweer) is de fiets er teug af. Bijna dagelijks hebben wij ook ons babbeltje want hij weet ondertussen dat ik de regio behoorlijk ken.Bij jullie terugkomst hebben Ria en ondergetekende nog een klein cadeautje: een heerlijk dagje varen met onze sloep El Leon .Vaya con dios !