Lilse bergen

5 mei 2017 - Breda, Nederland

Vannacht lekker geslapen in Breda bij Ineke Mooy van vrienden van de fiets (hubertuslaan 20) Ze had vandaag een geweldig ontbijt en ik heb een lekkere lunch daar klaargemaakt. En rond 8.45 fietste ik weg een heel stuk langs het riviertje de Mark. Koffie bij de Mosten in Belgie ( vlak bij Rijkevorsel)

Vandaag voor het eerst geprobeerd om een slaapplaats te vinden. Dat was niet direct een succes. 1 was vol 2en 3 namen niet op maar ik kon wel een boodschap inspreken dat wel gedaan maar tot nu 20.30 heeft geen van beide teruggebeld.nr 4 deed het niet meer . Dus ben ik via politie die mij doorverwees naar bibliotheek i.v.m. Internet via telefonische hulp van Tourisme (vo or Nederlanders vvv) aan adressen gekomen. Camping met trekkershutten trok me wel aan omdat je zeker weet dat die wel open zijn dus gebeld en besproken . Eerst eten gekocht, want in Belgie is het nog voorseizoen en dus geen voorzieningen als kampwinkel of restaurant open. Rond 18.00 was ik er. Spullen van de fiets en me omgekleed daarna gegeten en nu dit berichtje met een rood wijntje. Dadelijk de route voor morgen voor bereiden en vooral de slaapplaatsen zodat ik morgenochtend kan bellen voor een plaatsje.  Voor jullie allemaal een heel fijn weekend gewenst hier zou het mooi weer worden dus ik hoop bij jullie ook.

1. Anneke:
    5 mei 2017
    Wat gezellig om je nieuwe verslag te lezen. Veel fietsplezier en succes morgen! Groeten vanuit Den Haag
  2. Angela de Jong:
    5 mei 2017
    Hoi Tineke ik neem aan dat je bekend bent met vrienden op de fiets die ook in het buitenland adressen heeft? vaste prijs is 19-21 euro inclusief ontbijt.
    lidmaatschap kost zeer weinig en je krijgt een kaart en boekje met adressen.
  3. Tineke Ruiter:
    6 mei 2017
    Benankt voor de tip maar daar ben ik lid van,helaas zijn er niet zoveel in frankrijk
  4. Evelien:
    6 mei 2017
    Hoi!
    Na een drukke klusdag is het heerlijk om ontspannen op de bank mee te leven met je avontuur. Op naar de heuvels van zuid belgie,allee.

Dikke knuffel van de mannen en evelien!
    ps. Twee slaapkamers zijn inmiddels voorzien van laminaat en aelse heeft de standleiding tot de begane grond af.