Wordt het morgen go of Gogo naar Santiago

11 juni 2017 - Melide, Spanje

Vandaag vroeg begonnen maar het bleef bijna de hele dag bewolkt dus de warmte viel wel mee. Het was zelfs fris. Dus lekker warme koffie en thee. Maar er waren nog best veel colletjes en dat waren dan van die kleine maar wel steile en dan net als je de bocht bent omgegaan. Dus dan val ik stil en moet ik gaan lopen want uit stilstand kan ik met mijn klicks niet opstappen want dan val ik om.
Maar het laatste stuk was over de N 547 en die is minder stijl.
We zitten nu in Melide ca 65 km voor Santiago en Ik weet nog niet of we het morgen gaan halen of dat het toch een dagje later wordt.
Maar dat horen jullie morgen wel

1. Ton van Schie:
    11 juni 2017
    ik vind het al knap dat je zover gekomen bent, dus als het morgen niet lukt dan toch overmorgen! Aelse wacht wel.
  2. Trudi:
    11 juni 2017
    Spannend Tineke het hangt erom . Heel veel sukses groetjes Trudi !!!! Go for it babe !
  3. Joke:
    11 juni 2017
    Ha tineke, dat waren van geniepige colletjes na 'n bocht we leven met je mee het zijn die laatste loodjes. Morgen weer een hele nieuwe dag wie weet wat hij gaat brengen .
    We kijken uit naar je nieuwe avontuur.
  4. Ælse:
    11 juni 2017
    Ik heb alle tijd, maar......... zou hetwel erg leuk vinden als het morgen lukt. Nog 65 km
    laatste loodjes met weer een fors aantal beklimmingen. Heel aankomen is belangrijker dan morgen. See you soon
  5. Anneke:
    11 juni 2017
    Heel benieuwd of je het morgen redden gaat.........Zo niet dan zeker dinsdag jouw aankomst in Santiago, sterkte met de laatste loodjes. En Ælse wacht daar op je, een fijn vooruitzicht.
  6. Ies de Jong:
    11 juni 2017
    Bijna! Inderdaad spannend! Rek het nog maar een dag dan kun je volop en een soort van fris de beleving in!
    Het lijkt mij een geweldig moment als je zeg maar de hoek om komt en de kathedraal ziet, kleine mens op dat kleine fietsje voor dit indrukwekkende symbool van grootsheid en liefde na ontbering en genieten, het heeft voortdurend door elkaar gelopen en dan is het ineens klaar!?
    Ik denk het niet, dit gaat de rest van jouw leven met je mee en zorgt er voor dat niets meer vanzelfsprekend is maar ook dat alles om je heen in kleine of grote wonderen veranderen. Vernieuwing in dankbaarheid heet dat!
    Zo, als DAT niet serieus is? Maar ja, ik heb vanmorgen een kerkdienst geleid en dat mag je best merken.
  7. Puck van \leeuwen:
    11 juni 2017
    Het komt vast goed. Straks ligt daar de kathedraal! Heus waar. Dat heb je dan maar geflikt.
  8. Inge:
    12 juni 2017
    Heel veel succes met de laatste loodjes, je gaat het redden, is het niet vandaag, dan zeker morgen. En dan staat daar Ælse je in Santiago op te wachten na je fantastische prestatie!

Zet m op Tineke, en daarna heerlijk samen met Ælse genieten van een welverdiende vakantie
  9. Kiny:
    12 juni 2017
    AElse staat je in ieder geval op te wachten, wat maakt een dag uit!! Geniet hierna van een welverdiende vakantie samen!!
  10. Cora van de Koppel:
    12 juni 2017
    Go, Go, Go! je bent er bijna. Wat een prestatie!!!!!!