De pelgrimsherberg

10 mei 2017 - Cambrai, Frankrijk

Vandaag een zeer ☀️ dag.. Mijn bovenbenen zijn wel geraakt maar gelukkig.niet te erg. Dus morgenochtend goed i insmeren. Het fietspeloton kwam vandaag 30 minuten later in St. Quinten aan dan ik maar , waren veel later. vertrokken dan ik en ze moesten nog een city race. Vandaag heb ik aardig moeten afzien met de heuvels maar gelukkig waren de laatste 20 km weer een lekker plat Jaagpad. Helaas ben ik de e over in de pelgrimsherberg . het staat op een groot stuk land een soort jaren 60 commune met mogelijkheid om veel mensen te kunnen laten slapen,ook ligt er hout voor jaren opgestapeld. Ds man was.beeldbouwdr. dus staan er overal stukken. Ik zal proberen de foto's erop te , zetten. Voor nu welterusten . vanmorgen met 495 km begonnen nu staat er 572 op

1. Ria w:
    10 mei 2017
    Tineke wat is dit geweldig ik geniet ervan en dat terwijl ik er niet bij ben Dank je wel voor je verslag. Veel succes!!
  2. Tineke Ruiter:
    11 mei 2017
    Graag gedaan. Ik vind het fijn om te doen want anders zou ik snel veel dingen vergeten
  3. Anneke:
    11 mei 2017
    Veel plezier, Koert en ik genieten van je fiets-avonturen. In gedachte reizen we met je mee :-) Succes gewenst!
  4. Puck van \leeuwen:
    11 mei 2017
    Zo,je bent nu echt een week onderweg en al heel wat kilometers. Je komt
    er wel
    Is je warme hap goed bekomen?Vast wel.Ikzou ook `s avonds warm eten. Kan je tenminste een wijntje nemen. Het is nu Donderdag 11 Mei 10,45 en 14C en heel zonnig.
    De temperatuur blijft voorlopig goed maar wel met flinke buien.Hou je haaks!!
  5. Tineke Ruiter:
    11 mei 2017
    Bedankt, het is inderdaad een lange weg door Frankrijk en omdat ik niet zo vlug ga doe ik er wel wat dagen langer over, maar dat maakt me niet uit. Het gaat me om het eind doel.
  6. Tineke Ruiter:
    Bedankt Anneke