Vandaag een korte dag (volgens de kleinkinderen)

8 mei 2017 - Tournai, België

Na een heerlijke nacht vanmorgen rond 9.00 uur vertrokken uit Ogy. Ik kom in de colletjes en mijn weg vinden wil niet al te best helaas. Kan iemand mij vertellen waarom google maps in eens ophoudt met praten??? Ik weet het niet. Maar rond 10.30 uur begint het zachtjes maar gestaag en later wat harder te regenen. Waarop ik besluit om tot Doornik te gaan. Op de markt nog even rond gekeken en daarna naar mijn onderkomen. Zal morgen wat meer over de onderkomens vertellen. Maar morgen ga ik uitgerust Frankrijk in en ik werd al gewaarschuwd door de belgen dat het noorden pro le Pen is. Maar gelukkig is ze met grote meerderheid ca 66 % verslagen. Morgen tot Cambria.Welterusten

1. Herman Ruiter:
    9 mei 2017
    Gaat goed zie ik - en hou het relaxed.

Probeer de app MAPS.ME gratis - kaarten zijn vooraf in te laden - heeft geen internet nodig. Prima toepassing slechts een klein minpuntje is dat de verwachte reistijd kan afwijken / de afstand niet.

Succes gewenst
  2. Ies de Jong:
    9 mei 2017
    Ik las dat het bij google wel vaak helpt als je de taal op Engels zet.
    En inderdaad mooi dat iemand in Frankrijk de Pen op haar neus gekregen heeft.
    En die kleinkinderen?
    Ik fiets vandaag minder!
  3. Chris Ruiter:
    9 mei 2017
    Wil er iemand meer weten over de kathedraal van Doornik lees dan de link hier onder

4. Joke:
    Ha Tineke
    Dat is niet lekker in de regen fietsen hè
    Na regen zonneschijn dus morgen is het beter goed dat je het rustigaan gedaan hebt. Heb jij die mooie kathedraal ook gezien of was daar geen tijd voor? Goeie dag morgen !!!!! Joke.
  5. Evelien:
    9 mei 2017
    Hoi ies snap dat je de korte dag niet kan plaatsen. De korte dag is volgens de kleinkinderen een schooldag tot1400 en een lange dag is met opvang tot 1800.

Ga zo door mam. Hoe gaat 't met de gemiddelde snelheid en de beentjes?

Gogogo to Santiago