The day after

14 juni 2017 - Santiago de Compostela, Spanje

Gisterenavond​ was het zo druk met WiFi dat ik er niet op kon, dus vandaag mijn laatste bericht aan jullie.
Gisterenochtend eerst mijn pelgrimscertificaat gehaald. Tot ca 11.00 uur staan er rond de 30 mensen daarna groeit de rij tot zo'n 100 man of meer.
Daarna naar de pelgrims.is om 12.00. uur. Waarbij ze het wierookvat aan het eind.van de mis laten slingeren.(zie foto's
De oude historische binnenstad bekeken en daarna met de bus naar de camping terug.
Daar waren Annie en Philippe al. Annie en Philippe hebben in het begin een stuk samen gefietst maar hij ging te snel en daarom gingen Annie en ik verder. Maar de vonk die overgeslagen is blijft misschien.
Samen lekker gegeten en afscheid van elkaar geno.men.

In deze stad nog even bij de pharmasie op de weegschaal gestaan het gewicht was 73,3 mg. Dus met al dat harde werken maar 2,3 mg verloren,

Jullie allemaal bedankt voor de felicitaties en de vakantiewensen. Ælse en ik gaan er lekker van geniete

1. Inge:
    14 juni 2017
    ik doe het je niet na, een fenomenale prestatie!!

Geniet lekker van jullie vakantie.
  2. Ies de Jong:
    14 juni 2017
    Nou Tineke, helemaal top!
    Wij hebben genoten van jouw verslagen en wensen jullie nogmaals een geweldige tijd samen.
    Wel wat doen aan je gewicht want 73.3 mg min 2.3 mg is maar71.0 mg dus is nu een klein broodtrommeltje voor jou in te richten als zeer ruime woning!
    Op nummer 26 hier ben je dus moeilijk terug te vinden, tenzij het rommeltje midden op tafel mag staan!
  3. Ies de Jong:
    14 juni 2017
    Ik bedoel natuurlijk trommeltje en geen rommeltje, als je die nieuwe woning tenminste netjes houdt!
  4. Govert+:
    14 juni 2017
    Echt Pelgrim zijn is nooit weg .Godlof.
  5. Anneke:
    14 juni 2017
    Gefeliciteerd met je top prestatie. Fijne vakantie samen met Ælse, geniet ervan. Slechts 2,3 kg. eraf maar je hebt nu spiermassa i.p.v. vetmassa. Groeten, Koert & Anneke
  6. Cora van de Koppel:
    14 juni 2017
    Gefeliciteerd topper! je ziet er fantastisch uit! Hele fijne tijd samen, geniet er met volle teugen van!!
  7. Robert de Vries:
    14 juni 2017
    Die 2,3kg kunnen makkelijk meer worden. Meer spiermassa leidt tot een hogere verbranding in rust. Dus bij hetzelfde eetpatroon als voor de pelgrimsreis zal Tineke nog verder afvallen.
  8. Chris Ruiter:
    14 juni 2017
    milie grammen oef das niet al te veel.

Geniet van de wel verdiende ( vakantie),
    en wellicht kan je nog verder trainen achter de elektrische derny van Ælse licht draaien 100 omwetelingen / min

Fijne reis dor spanje
  9. Ada Spanjaard:
    Is mg the new kg?
    Gefeliciteerd met je verjaardag ook, Tineke. Weet niet precies welke datum....
    65 is the new 55!!
  10. Puck van \leeuwen:
    15 juni 2017
    Oh,oh, die weegschaal! Maar weet je hebt er meer voor terug gekregen en dat is niet te wegen. En vergeet niet te genieten van de tapas en vino tinto. Ik proost op je!!!!
  11. Chris Ruiter:
    15 juni 2017
    Ik ga die leuke reis verhalen missen veel plezier morgen of ben ik maand in den war
  12. Ælse:
    15 juni 2017
    Die reisverhalen ga ik in een boek zetten en je hebt het helemaal goed morgen zijn we 44 jaar getrouwd bedankt