Ik ben in Santiago

12 juni 2017 - Santiago de Compostela, Spanje

Voor iedereen die mij volgt ik ben om 13.00 uur aangekomen op het plein voor de basiliek.van Santiago, zie de foto's. Dan rest horen jullie later wel. Ælse stond me op te wachten.

1. Evelien:
    12 juni 2017
    Fantastisch! !! Goed gedaan! !
  2. Anneke:
    12 juni 2017
    Vaya mujer........que viaje fenomenal. Bienvenido a Santiago :-)
  3. Cock:
    Fantastisch ,het is bijna niet te geloven. Groetjes Cock
  4. Rina:
    Proficiat!!!!!! Dappere Dodo! Liefs vanuit t Westland, Rina
  5. Robert de Vries:
    12 juni 2017
    Gefeliciteerd. Missie volbracht. En dat na een moeizame start.

Groetjes,
    Robert, Bernie, Muco en Tysia
  6. Joke:
    12 juni 2017
    Hiep hiep hoera voor de overwinnaar!!! ⛺️
  7. Joke:
    12 juni 2017
    Hiep hiep hoera! !!! Wat een prestatie, geweldig.
  8. Marijke v. Wingerde:
    12 juni 2017
    Gefeliciteerd hardstikke knap vam je.
    Nu lekker vakantie samen met aelse.
    Gr.marijke
  9. Cora van de Koppel:
    12 juni 2017
    Geweldig!! Proficiat en geniet er met volle teugen van!
  10. Loes:
    12 juni 2017
    Fantastisch gefeliciteerd. En tijdens het beloofde etentje van Hans wil ik alles van je weten. Geniet van je vakantie.
  11. Diny:
    12 juni 2017
    Gefeliciteerd. Geweldig hoor en hartstikke goed van je. Wat een prestatie.
    Nu maar even lekker uitrusten en genieten.
    Groetjes
    Diny
  12. Trudi:
    12 juni 2017
    Proficiat Tineke , dit is iets om trots op te zijn. Je hebt het geflikt meid súper. En wat zal het een heerlijk weerzie zijn met Ælse. Geniet van je goeie gevoel én Ælse. Groetjes Trudi Hoorn
  13. Etienne El Leon:
    12 juni 2017
    als ik die stellages rond de basiliek bekijk vermoed ik dat jullie komst vooraf ingeseind was bij meneer pastoor :"de stormrammen komen er aan" Vanavond wordt toch een hemelse cava opengetrokken,zal wel moeten als dat biertje op tafel het laatste blikje Heineken was uit de rugzak.Wat is nu de eindbalans? Zoals Guus het omschrijft: 'moe en voldaan' Of zoals Julius Caesar stelde : 'vini,vide ,vice' (dit is Latijn,geen Spaans) maar in het Delfts is het hetzelfde: 'ik kwam,ik zag en ik overwon' Nu toch een filosofische benadering: iets kunnen is mooi , geloven in jezelf en de wilskracht hebben iets te presteren dat bijna aan het onmogelijke grenst is op de eerste plaats een overwinning op jezelf. Dat is voor weinigen weggelegd,jij behoort tot die elite. Van harte :PRACHTIG
  14. Thea:
    12 juni 2017
    Van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Ongelooflijk goed gedaan en dat met 6 weken, helemaal super . Ik zou zeggen: nu de fiets in de wilgen en lekker samen op stap. Veel plezier!
  15. Ælse:
    12 juni 2017
    Goed hé heerlijk om mee te maken , top, top, ik ben trots op Tineke, 2680 km en niet vlak maar met vele collen. Capeau.
    Een ware prestatie om op terug te zien. Nu SAMEN verder ik heb er zin in.
  16. Thea:
    12 juni 2017
    Beste Aelse, ik weet dat jij - ook al was het wat meer op de achtergrond - een enorme steun en toeverlaat bent geweest voor Tineke. Daarom: een hele fijne tijd samen!
  17. Angela de Jong:
    12 juni 2017
    hoi Tineke en Aelse , compliment met het bereiken van Santiago.
    het was leuk een aantal verhalen van je te lezen en te volgen.
    Een fijne tijd samen. hartelijke groet
  18. Heleen versteeg:
    12 juni 2017
    Lieve Tineke van harte gefeliciteerd!
    Je bent een kanjer hoor, knappe prestatie. Nu maar lekker genieten samen van t Spaanse land. En dan met de auto en caravan weer terug.
    groetjes van ons, Ton en Heleen
  19. Margriet:
    Wauw wat een prestatie!! Gefeliciteerd! X
  20. Ies de Jong:
    12 juni 2017
    Heel heeeeeeeeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal in jouw leven!
    Jammer dat de basiliek in de steigers staat, maar ik ben blij dat jij na dit alles niet in de steigers hoeft!
    Nu afkicken en samen met jouw Aelse gaan genieten, af en toe samen een stukje fietsen en nadenken over de aanpassingen thuis, zoals; een zadel op jouw eetkamerstoel, een waterbed voor wat deining en een fiets in de kamer, aangesloten op een super acculader en accu's om in de huisenergie te voorzien, en als nachtmutsje mag je dan weer jouw helm op!
    Ik zie het helemaal voor mij!
  21. Govert+:
    PROFICIAT.
  22. Ada Mulder:
    12 juni 2017
    Van harte gefeliciteerd Tinus, bravo, heel goed gedaan, wat een doorzetter. Dikke zoen, Ada en Fred
  23. Ria en Dick:
    12 juni 2017
    Geweldig.. Chapeau. Is wel wat anders dan smaandags een rondje fietsen met koffie en gebak.... Maarre.... Wanneer gaan we weer?
  24. Angela:
    Mam,
    SUPER 2680 km wat een prestatie.
    met trots vertelde ik het al aan velen dat je onderweg was (soms een anekdote erbij zoals het zoeken naar de sleutel van je overnachting. Of het verhaal van de mesjes)
    Zo helemaal alleen, op de fiets, zo'n eind, wow! werd er vaak gereageerd
    Ja wow hè. en het is wel ff mijn moeder die dat doet!!
    en niet voor het eerst.
    Zo waren er wel vaker van die 'uitdagingen' die er opeens stonden gepland
    *de 4 daagse van Nijmegen. gewoon gaan trainen en gaan!
    *De Alp d'huez, terwijl je een half jaar ervoor nog nooit opeen race fuets had gezeten.
    en....ik denk dat er nog wel iets gaat volgen ;-)
    Ben benieuwd!
    en nu vooral TROTS.
    geniet verder van het resultaat, de beleving en de herinneringen en een hele fijne vakantie!
    xxx
  25. Henny van den Berg - de Jonge:
    13 juni 2017
    Van Harte Gefeliciteerd, Tineke met deze grootse prestatie!Aelse,ook van Harte met zo'n dappere doorzetter.'k Zal je reisverhalen missen waar ik iedere avond met spanning naar uitkeek,heb er van genoten! Wens je een welverdiende vakantie samen met je man toe.En een behouden thuiskomst.Hartelijke groet,Henny.
  26. Pascal Van wingerde:
    13 juni 2017
    Gefeliciteerd met deze superprestatie. Echt stoer dat je dit hebt gedaan