Het eerste boek is uit

18 mei 2017 - Tours, Frankrijk

Vandaag aangekomen in Tours. Het laatste blaadje van boek 1 is klaar. Was best wel trots dat ik heb gehaald heb want ik begin iets maar ik weet niet of het gaat lukken. Dus was ik blij dat ik rond 13.30 in Tours kon lunchen, maar helaas niemand om het persoonlijk mee te delen, dus deel ik het nu graag met jullie allemaal. Onderweg noem ik steeds de plaatsnamen waar ik naartoe ga en toen moest ik aan mijn moeder denken. Vroeger thuis stond op zaterdagochtend altijd de radio op G.J.B. Hilteman en die sprak dan over mooie vakantiegebieden en daarbij sprak hij de namen van de plaatsen altijd zo mooi uit. Ik doe het meer fonetisch maar ook wel 3 keer.. Het is hier vanmiddag rond 16.00 uur gaan regenen dus het koelt lekker af. Ik wilde eigenlijk nog een nacht in Tours blijven maar de nonnen hebben morgen geen bed meer. Dus ik weet het nog niet. Trouwens wat ik bijna vergeet te melden: Ik ben nu precies 14 dagen weg en heb ca 1000 km gereden En het gaat.nog allemaal goed. Aan het eind van de dag voel ik mijn spieren maar na een lekker nachtje slapen is dat weer over en krijg ik hem weer rond 16.00 uur. Nu met minder kilo's bagage rij ik ca 1 a 11/2 km sneller per uur, niet zo veel maar alle beetjes helpen. Voor de mensen die met mij gefietst hebben (Dick en Chris) die weten dat als ik veel te zien heb ik steeds langzamer gaat fietsen, waarbij zij mij aanspoorden om toch wat harder te gaan (een tandje er bij. Dat probeer ik nu ook maar zelf te doen. Ik wens iedereen welterusten en tot morgen en bedankt weer voor alle leuke reacties Gisteren vergeten dit bericht te versturen