Ben over de 700 km heen

15 mei 2017 - Épône, Frankrijk

702 km tot 767 km. Vandaag een rustige dag met wel veel colletjes van 5, 7 en 10%. Die laatste kwam ik niet helemaal fietsend op. Dus ik weet niet hoe dat in de Pyreneen zal gaan.Denk er sterk over om bagage te verminderen. Maar ik heb me tot Tours de tijd gegeven om daarover na te denken. De slaapkamer had ik 2 x betaald dus dat kostte veel tijd om het recht te zetten en met alle. Foto's die Ælse mij gestuurd had is het gelukt om dat terug te draaien. Toen bleek ook dat ik veel te veel gewoon gebeld heb i.p.v via whatsapp dus zit er nu geen geld meer op om te bellen. Weer. Wat te regelen maar ik weet niet of dat morgen lukt anders maandag. Vanavond de fiets door de wasstraat gehaald en lucht in de bandn gedaan zie de f

1. Marijke v. Wingerde:
    15 mei 2017
    Misschien is er aan de kust wel een weg die niet zo stijl is. Je hoeft natuurlijk niet de tourmalin op. Succes verder, leuk om je verhalen te lezen.
  2. Anneke:
    15 mei 2017
    Goed hoor Tineke dat je al over de 700 km heen bent, knap! Succes en we kijken uit naar je volgende verhalen plus foto's.
  3. Chris Ruiter:
    16 mei 2017
    He mam hoe is het Eten ik niks over Koolydraten druiven sap en eiren
  4. Tineke Ruiter:
    16 mei 2017
    Voor ik weg ging had de dokter als raad meegegeven. De kans op hipo is niet zo groot omdat je veel lichamelijke arbeid verricht maar moet het je iets voelen dan druivensuiker. Maar ik heb me zelfs vandaag met die hitte niet licht in de hoofd gevoeld. De koolhydraten laat ik even voor wat het is want ik denk dat ik die er nu toch wel uitfiets.