Moederdag was heel bijzonder

14 mei 2017 - Saint-Prest, Frankrijk

Na het ontbijt dat niet veel voorstelde voor €9, 40. Dus maar extra fruit, eieren en yoghurt in mijn rugzak gedaan. Dat was maar goed ook want met wat bounty's en marsen was dat mijn lunch en diner, want zondagmiddag is elk restaurant en bar in kleine steden gesloten zelfs game away pizza. In St priest geslapen bij een chambre d'hotel. Een dame zeer op leeftijd.. Ik mocht op haar pc maar het lukte me niet om op internet te komen. Dus vandaag maar 2 verhalen. De fietstocht ging goed en ca 65 km gefietst

1. Trudi:
    15 mei 2017
    Hallo Tineke ,ik keek net hoeveel km het vanuit Hoorn is al fietsend naar Santiago de compastella. En dat was een kleine 2200km. Je hebt nog even te gaan. Maar je bent een wereld reizigster. Toppie hoor
  2. Ies de Jong:
    15 mei 2017
    Oh oh lieve buuf, wat een toestanden. Klimmen met de fiets en ook nog klimmen om op internet te komen, het moet niet gekker worden!
    Ik zie al aankomen dat wij tijdens onze vakanties niet al te veel aan jou moeten gaan denken met onze 30 kilometer!
    Maar Bounty 's en Marsen!!??
    Dat gaan wij in ieder geval niet doen maar voor de rest ben jij een inspirerend voorbeeld!
    Behalve het op de p.c van een bejaarde dame klimmen dan!
  3. Puck van \leeuwen:
    16 mei 2017
    Al 800 en zoveel kilometers! Ja, dat was een andere Moederdag dan gewoonlijk.
    Als je op Zondag warm wil eten, is mijn ervaring dat het veelal midden p de dag is om ongeveer 1 uur. Is in la France ook het hoofdmaal. En 'savonds is het dicht. Voor jou is het vast lekkerder om met een wijntje te eten en dan lekker maffen. Lukt het slapen wel? Steeds in een ander bed en kussen, Maar misschien ben je steeds bek af en dan zal het wel lukken. Hier weinig bijzonders. Althans op Koningsveld. Of het moet zijn dat de gordijnen en ramen weer eens gewassen zijn. Nou ja, geen nieuws maar ik ben blij dat het weer eens gedaan is! Trouwens, je zal zien dat je straks je eigen huis wel gaat waarderen. Zo vergaat het mij in ieder geval. Nu op naar het lekkere weer.Gaan wij ook weer de fiets pakken.Groetjes en liefs !Puck
  4. Tineke Ruiter:
    16 mei 2017
    Bedankt zal het voor volgende zondagen onthouden
  5. Cora van de Koppel:
    Go in Tineke! Top!!