Toch tot Burgos gekomen.

3 juni 2017 - Burgos, Spanje

Gisteren het weer op de tv gezien. Onweer en regen. Rond 8.30 op de fiets via een kleine weg naar Burgos. Die is 60 km en de N120 is maar 44 km, maar erg druk dus toch maar de kleine weg. Ik heb een hertje en twee konijnen gezien. Rond 9.45 uur begon het te regenen en onweren gelukkig niet te dicht bij want ik reed hoog in de heuvels,zoals je op het kaartje kan zien. Na ruim 3 uur in de regen kwam ik bij een dorpje St Jean de Ortega. Groot feest in de kerk maar daar kon niemand bij. Buiten stalletje en bier maar niets warms dus maar van ellende koud en nat doorgefietst. Pas rond 14.15 restaurant gevonden, zowel voor als hoofdgerecht warm en lekker binnen dus kwam ik weer wat bij. vanaf 15.30 droog dus toch . maar verder naar Burgos waar ik rond 17.00 aan kwam. Nu lekker een warme douche . En morgen zien we wel weer. Maar ik hoop dat het weer dan beter is..

1. Ies de Jong:
    3 juni 2017
    Dit is een verhaal waar ik echt in vast loop. Het weer op TV gezien en dan toch gaan?
    Groot feest in de kerk maar er kon niemand bij?
    Voor bidden is toch altijd plek?
    Warmte te kort?
    Dan kruip je toch bij dat hertje en die twee konijnen?
    Het is maar goed dat wij jouw man zojuist even getroost hebben!
  2. Trudi:
    3 juni 2017
    Wat een arremoe als je nat en koud bent en hóé geniet je dan van een lekkere warme hap en een warme stal ,oh nee dat is 25 dec. Maar alle gekheid op een stokje , een mens wil z'n eigen een beetje geborgen voelen nietwaar. Had de zon je lijf getijstert dan had je dat koude biertje buiten lekker laten smaken. Zo is het met alle dingen in het leven , het komt zoals het is. Ik zag vd week ,toen ik de hond uitliet , een bruin en een zwart konijntje mét ....... een heel klein konijntje. Je begrijpt dat ik smolt en dat ook tegen de hond zei. Je moet je ei toch kwijt nietwaar ? Een hele fijne avond eneen heerlijke nachtrust. Truste Tien x
  3. Roniet:
    3 juni 2017
    Door weer en wind en alle gevaar trotserend!
    Respect.
    Erg leuk, elke dag een nieuw verhaal voor het slapen gaan!

Grts Ro en Co
  4. Joke:
    Ha Tineke
    Wat geweldig dat het allemaal goed gaat met jou dat jij de energie hebt om toch nog even anderhalf uur door te fietsen en zo woorden de km. Voor je toch minder.
    Hopelijk zijn de weer goden je morgen beter gezind. Rust goed uit en morgen een fijne dag. Joke.
  5. Paula Willems:
    3 juni 2017
    Wat klinkt het allemaal super avontuurlijk!! En uiteraard de ene dag een betere dan de andere! Doorzetten, je weet waar je het voor doet! Veel liefs paula
  6. Ælse:
    3 juni 2017
    Je gaat goed , top hoor en ook nog letterlijk ruim 60 km vandaag en niet te vergeten heel veel hoogte meters. Het plaatsje San Jean de Ortega ligt op 1040 meter hoog en je vertrok van 780 meter hoog tussen door nog even omhoog en omlaag totaal meer dan 700 meter gestegen dat is echt top. Petje af, De Alpe d'Huez is er niks bij!
    Voor vanavond veel gezelligheid met alle (on)bekenden.
  7. Ælse:
    3 juni 2017
    De magische grens van 2000 kilometer fietsen is vandaag gepasseerd. Chapeau!
  8. Anneke:
    3 juni 2017
    Dag Tineke, dappere doorzetster! Petje af voor jouw prestaties..... ... Wist je dat Burgos trouwens bekend staat als 'de koudste stad van heel Spanje' ? Vanaf nu zal het vast beter gaan. Zeg 'm op, groetjes van Koert & Anneke
  9. Anneke:
    3 juni 2017
    "ZET 'm OP" bedoelde ik natuurlijk :-)
  10. Cora van de Koppel:
    4 juni 2017
    Top! Top! Top! Echt heel veel respect!