dag met een gouden randje

6 mei 2017 - Lille, België

Vertrek van de camping was niet vroeg en ik moest ook nog terug naar Oostmalle omdat ik daar mijn bidon in de bieb had laten staan. Maar het weer werd steeds beter en rond 12.00 uur gaf ik mijn striptiese maar gelukkig had ik onder mijn broek en trui er nog een zitten dus viel het misschien een beetje tegen voor de mensen bij het stoplicht .
De reis verliep verder voorspoedig maar ik heb dit keer meer de Nieuwe wegen gevolgd. Daar is het fietspad niet altijd groot maar je gaat niet over zandpaden of paden met veel hobbels en de afstanden zijn korter.. Maar wel een mooi stuk langs het Netekanaal gegaan (misschien komt daar het spreekwoord "krijg de Nete " vandaar. Er schijnt in de 2de WO behoorlijk gevochten te zijn . Vandaag 61 km gefietst en mijn benen en de rest voelen goed maar moe.. Maar dat is na een nachtje slapen wel over Dus voor iedereen die dit vanavond nog leest Welterusten en morgen wil ik minimaal 70 km fietsen
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joke:
    Ha Tinneke
    Lekker dagje gehad zie ik,dat er nog maar veel mogen volgen.
    Vergeet je de frieten niet dat moet in België . Een goeie nacht rust en morgen fit weer op. Joke
  2. Ælse:
    6 mei 2017
    Wat een kort kopje , lekker makkelijk en over zes weken zit het er wel weer aansucces morgen en rustig opbouwen
  3. Evelien:
    Hey man.
    Zo te lezen schrijf je het moe maar voldaan!
    Rustig aan he, er komen nog zat dagen dat je 70 km kan rijden.
    Ik lees 't ook na een klusdag.,dus ook moe en voldaan ga ik zo plat.
    En gogogo to Santiago

Dikke knuffel
  4. Chris Ruiter:
    8 mei 2017
    ps ga je richting doornik of Bergen ?

Groetjes Chris