Ik ga weer verder

3 mei 2017 - Delft, Nederland

Beste  allemaal, Na twee dagen fysio en oefeningen ben ik vandaag met broer Dick gaan fietsen. Dat lukte best wel aardig we hebben 42 km gereden en ik heb geven last van mijn knie gehad. Dus helemaal bij ga ik verder met mijn tocht. Morgen naar lage zwaluwe en dan naar Breda. Hoewel dit natuurlijk een stukje van niks is wil ik toch zo verder gaan. Daarna hoop ik de afstanden weer op te bouwen tot 60 of meer. Maar mijn doel is om Santiago te halen en niet de tijd. Want ik ben met pensioen dus een week of 2 langer maakt voor mijn droom niet uit.

Allemaal bedankt voor jullie lieve reactions, die zullen me zeker helpen om door te gaan en tot morgen

1. Ies de Jong:
    3 mei 2017
    Oh, ben je met pensioen!
    Ik dacht al: 'Waar haalt ze de tijd vandaan!?'
    Weet je trouwens dat een ipad een getemde kikker is?
    Hoe dan ook, wij zullen je volgen (digitaal dan wel te verstaan)
    En....je hebt gelijk: 'vergeet de tijd en doe de kilometers!
    Dromen is overigens prima maar kijk uit je doppen!
    Succes en geniet!
  2. Etienne El Leon:
    3 mei 2017
    Conclusie : bij je terugkomst krijgen we een dubbele + 1 borrel : een omdat je verborgen hebt dat je met pensioen was , een omdat je met pensioen bent en een op het succes waarvan je niet moet dromen maar in geloven.Zal nog maar eens als Vlaming naar Borsato luisteren. Heb toch mijn twijfels over de muziekkeuze; denk dat de 'intrede van de gladiatoren' beter bij jou past
  3. Joke:
    Hè Tineke
    Fijn dat je er weer zin in hebt.
    Goeie reis en geniet er van.
    Joke en Andre.
  4. Ria en Dick:
    3 mei 2017
    Je gaat het verstandig aanpakken. In Lage Zwaluwe heb je al een ervaring opgedaan. Ik ben er van overtuigd dat er nog vele wijze besluiten zullen volgen. Ga zo door bikkel!
  5. Cora van de Koppel:
    4 mei 2017
    Go for it Tineke! Echt super, veel succes!