Tweede kans

2 mei 2017 - Delft, Nederland

Allereerst iedere no hartelijk bedankt voor de goede wensen en aanmoedigingen. Rond  9.00 uur ben ik vertrokken. Rond 11.30 was ik bij kinderdijk waar Tonny en Hetty   stonden met koffie. Door naar Dordrecht en verder richting moerdijk. Helaas daar begon mijn rechterknie aan de achterkant zodanig pijn te doen dat ik niet verder Durrell te gaan. Dus Ælse heeft me lief opgehaald en na het eten naar huis gereden. Vanochtend de fysio geraadpleegd. Hamstring problemen, oorzaak de zwaarte van de fiets+bagage en de lengte van de tocht 85,15 km.

Advies:  oefeningen en beginnen met wat kortere afstanden en het opbouwen en tijdens de rustpauzes met oefeningen en wandelingetjes als afwisseling van het fietsen. Binnen een a twee dagen zou ik weer kunnen gaan fietsen. Dus dat wordt ook mijn plan. Vandaag om de twee uur oefeningen doen en rondjes wandelen. Morgen ook misschien nog wat fysio. Donderdag of vrijdag naar lage zwaluwen met auto of trein en daar de tocht weer oppakken en dan beginnen met kortere afstanden en als dat goed gaat dan een schepje er bovenop.

1. Etienne El Leon:
    2 mei 2017
    alle sterkte toegewenst maar doseer je krachten , het is een menselijk lichaam te vergelijken met een elastiekje , bij blijven trekken klappen die ,ik spreek uit ervaring
  2. Ies de Jong:
    2 mei 2017
    Jammer maar mooi dat jij er positief in blijft staan.
    Wat betekent trouwens Durrell en pas straks op voor lage zwaluwen!
  3. Anneke:
    2 mei 2017
    Toi, toi, toi.....veel succes gewenst. Gewoon je 'tweede kans' pakken en het advies van de fysiotherapeut opvolgen. Heel leuk en interessant om je te volgen.
  4. Thea:
    2 mei 2017
    Wat een pech, gelukkig dat de hamstring op dag 1 al protesteerde. Wel een teleurstelling maar ik hoop dat je je fietstocht binnenkort weer kunt vervolgen. Stoer van je!
  5. Rina:
    Je weet toch, hoe dichter bij Dord hoe rotter het wordt..... Liefs Rina
  6. Henny van den Berg - de Jonge:
    2 mei 2017
    Gelukkig was je nog niet heel ver van huis,eerst goed laten beteren en dan opnieuw starten.Lukt je zeker,van harte beterschap en hartelijke groet,Henny
  7. Anke:
    2 mei 2017
    Pech, maar gelukkig mag je binnenkort weer verder! Ook met kleinere afstanden kun je je doel bereiken! Succes!
  8. Loes:
    2 mei 2017
    Rustig aan en ook met vele kleine stukjes kom je er. Succes en geniet van je reis.
  9. Marijke v. Wingerde:
    2 mei 2017
    Ik wens je sterkte, rustig aan dan breekt het elastiekje niet. Groeten marijke
  10. Ben en Helma Jeurissen:
    2 mei 2017
    he jakkes, dat moet wel een heel vervelend gevoel zijn ...
    Maar, positief blijven en "straks" gewoon weer verder.
    Veel plezier!
  11. Trudi:
    3 mei 2017
    Goh Tineke dat zal wel even slikken zijn geweest maar wat Paul Kruger in zijn goeie tijd zei : alles zal komme regch. Rustig aan dan breekt het lijntje niet. Een voorspoedige herstart , knuffel Trudi.
  12. Joke:
    3 mei 2017
    Ha Tineke
    Dat is jammer.neem de tijd je hebt goed getraind je was er klaar voor, wij duimen voor je.
    Groetjes Joke en Andre