Leon

6 juni 2017 - León, Spanje

Vandaag tot Leon gekomen ca 65 km. Het fietst lekker met Annie.Zij is Belgisch en 61 jaar..Zij gaat na Santiago nog door naar Lissabon met wat rustdagen maar wel op de fiets. Vanmiddag is het me gelukt om haar zo ver te krijgen dat we in formatie fietsen en nu rijden we ca 1,5 km gemiddeld meer zonder dat het meer moeite kost. Maar met een klim lukt ons dat niet. Het weer is goed maar door de wind die vandaag niet erg sterk was, krijg je wel snel een droge mond dus veel drinken.Maar overal staan nu langs de weg pompen waar de wandelaars en wij dus ook onze flessen kunnen vullen.
Morgen moeten we al om 8 uur uit de auberge dus nu snel de spullen inpakken in dan naar bed

1. Joke:
    Ha Tineke
    Leuk voor je dat je een maatje gevonden hebt. Zo dus het waaid bij jou ook nou hier stormd het ook. Slaap lekker en een goeie rit morgen
  2. Trudi:
    6 juni 2017
    Leuk dat je een fietsmaatje gevonden hebt. Dat komt dan zo op je pad. Slaap lekker lieverd en morgen gezond weer op . Fiets ze weer lekker en de groeten aan Annie. Ciao Trudi
  3. Ria en Dick:
    6 juni 2017
    Aelse zal moeten opschieten als ik het zo bekijk.....
  4. Trudi:
    6 juni 2017
    Dat fruit ziet er goed uit zijn die bruine dingetjes dadeltjes?
  5. Anneke:
    6 juni 2017
    Wat ga je nu opeens snel! Gezellig met je Belgische fietsmaatje Annie. Veel succes morgen weer en fijne avond. Welterusten voor zometeen.
  6. Evelien:
    6 juni 2017
    Houdt Annie ook je tassie vast?
  7. Angela:
    Veel succes vandaag.
    Recht op in de WIND!!
  8. Ies de Jong:
    7 juni 2017
    Nou Tineke, hier zit de vaart er niet in, wat een baggerweer! Er was gisteren zoveel tegenwind dat ik echt in de war zat over de rest van mijn hoofdhaar. Misschien moet ik toch aan net zo'n racepet als jij. Staat je zeer flatteus en het houdt de boel bij elkaar! Het stort hier momenteel dus onze benedenburen hoeven niet te sproeien, zouden ze dat wel doen dan worden ze opgenomen wegens bijzonder afwijkend gedrag. Maar weet je wat zo gek is? Ik krijg toch wel een droge mond dus ga ik koffiedrinken met Rika.
    Succes!!
  9. Chris Ruiter:
    7 juni 2017
    Formatie rijden is mooie term maar het wiel rijden of in elkaars wiel zitten. genoemd.

wanneer je dit goed beheerst of wel op zo'n 10 cm achter elkaar aan fietst, scheelt dat 25 watt bij 18 km / uur vergelijkbaar met de energie van een gang gloei lamp.

2 uurtjes perdag uit de wind zitten in het wiel scheelt dus een hele bruine boterham met pindakaas.

Hint je let bij het klimen op je trap frequentie 60 tot 70 omwentelingen per minuut is het meest efficient let op elke seconde een omwenteling. dus terug schakelen en de naaimachine aan. Good Luck chris
  10. Ælse:
    Ze gaan rap die dames.
    Ik heb de achtervolging ingezet met het juiste verzet (automaat) 6 juni eerst etappe Versailles bij Parijs
  11. Ton van Schie:
    7 juni 2017
    welterusten en morgen gezond, fris en vol energie weer op.
  12. Tineke Ruiter:
    8 juni 2017
    Bedankt Chris morgen gaan we weer in het wiel zitten zodat we snel in Santiago zijn, maar ik denk nog 3 dagen
    Ælse jij gaat ook lekker tot snel
    Ton bedankt