Ontmoeting met andere pelgrimgangers.

12 mei 2017 - Compiègne, Frankrijk

Gisterenavond waren we met 3 personen in de pelgrimsherberg. Ton uit beverwijk en en uit Sluis (Belgie). Iedereen bekijkt zelf wat die gaat eten. Ik zat in het cafe, omdat daar gratis wifi was tot 20 uur, maar ik moest om 19.00 uur terug zijn om mijn slaappraats te betalen € 10,- . Daar heb ik wat warme snacks gegeten. Ton heeft ook ergens anders gegeten en Ben had een rake away. Daarna hebben we gezellig over van alles gesproken . Ben is een wandelaar en Ton gaat ook op de fiets maar hij rijdt sneller dan ik. Je vertelt dan waarom je nu naar Santiago gaat enz. Ton is ook 65 maar Ben is beduidend jonger. Ik denk ca 35 jaar. Gewoon gezellig en om 22.00 gaat het licht uit en Ton was al eerder op bed gaan liggen. Ik ben smorgens wel vroeg op en hou van vers brood dus even naar de bakker voor croussant en stokbrood.Gesteren ook de slaapplaats voor vancaag besproken en wat een geluk ik kan er ook dineren. Het eind van de rit was regen maar nu zit ik aan een lekker wijntje en komt zo het eten. Het leven is goed.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Thea:
    12 mei 2017
    Na regen komt zonneschijn, in dit geval in de vorm van een wijntje en een maaltijd. En dan "het leven is goed" en dat vind ik zo machtig mooi! Gr. Thea
  2. Tineke Ruiter:
    12 mei 2017
    Ik ben het helemaal met je eens
  3. Fons:
    13 mei 2017
    Om 22.00 uur het licht uit, toe maar. Rust je gegarandeerd uit!
  4. Tineke Ruiter:
    13 mei 2017
    Nou uitrusten doe ik niet zo erg want overdag moet ik aardig wat energie hebben om de colletjes en grotere op te komen . Dus heb ik die nachtrust ercht wel nodig