Weer een stukje verder

11 mei 2017 - Compiègne, Frankrijk

Vertrek 572 km aankomst 633 km                                                                                   Vandaag was een korte dag en ben ik in Compeigne gestopt. Weer bij een pelgrimsherberg maar nu een naast de kerk. Een zaal met 10 slaapplaatsen. Met een heerlijke warme douche en een keuken waar je alles kan klaarmaken. Er is ook een beperkte houdbare voorraad aanwezig die je mag gebruiken en dan doneer je wat in de pot. Daarnaast kan je ook je overtollige  spullen daar achterlaten. Vandaag vielen de heuvels erg mee. Misschien wen ik er aan. Ik wil jullie allemaal laten weten dat ik al jullie reacties lees,maar soms kan ik niet gelijk reageren want dan heb ik aalleen op mijn telefoon internet en dan kan ik jullie reacties wel lezen maar zijn de letters te klein om een reactie te geven. Mocht je nog van mensen horen dat ze mij ook willen volgen dan moet je dat even aan Ælse doorgeven b.v. via [email protected] hij zorgt daar dan voor. Want de steun van het thuisfront (Ælse) is geweldig.

1. Trudi:
    11 mei 2017
    Als je terug in Holland bent dan is elke afstand peanets voor jou. Dan draai je je hand niet om voor een aantal km. Maar wat leuk allemaal zoals je nu zo lekker kon koken en zo makkelijk. Echt leuk. Ik denk dat je zoiets altijd bij blijft. Slaap lekker voor straks en morgen weer een goeie mooie rit.knuffel Trudi
  2. Joke:
    11 mei 2017
    Goh tineke wat ga je lekker. Toch weer 65 km je schrijft het alsof het niets is ik vind het geweldig. Zorg goed voor je zelf slaap lekker en dan morgen weer fit op de pendelen.
  3. Ies de Jong:
    11 mei 2017
    Leuk dat je onderweg ook nog kookt, ik kan het thuis niet eens!
  4. Loes:
    11 mei 2017
    Leuk om je verhalen te lezen. Groetjes van Hans en succes.
  5. Ælse:
    11 mei 2017
    Ik vind het enorm stoer wat je doet. Ik heb dagelijks soms meerdere malen contact. Voor hen die er over in zitten, ik kan me prima vermaken en meefietsen was echt geen optie
    En Ies ik kan wel koken
  6. Tineke Ruiter:
    11 mei 2017
    Hoi Loes, Hans zou via info op-nieuw ook mijn berichten kunnen lezen zo niet dan kan ik hem opnieuw aanmelden
  7. Thea:
    11 mei 2017
    Hoi Tineke, met bewondering lees ik welke afstanden jij aflegt, hier en daar wat colletjes pakt en dan ook nog energie hebt om te koken, mailen, bellen en je dagelijkse verhaal te schrijven. Heb je nog leuke / bijzondere mensen ontmoet? Morgen weer een fijne dag!
  8. Anke:
    11 mei 2017
    Na de pech aan het begin gaat het nu harstikke goed! Houden zo!
  9. Tineke Ruiter:
    12 mei 2017
    Hoi.Tea en Anke , bedankt voor jullie reactie, Vanavond schrijf ik over mijn ontmoeting met 2 mede pelgrimgangers (als ik WiFi heb)