Het plaatsje St Palais

27 mei 2017

Staat helaas niet op de Reislogger dus ziet de kaart er niet helemaal goed uit maar morgen staat er vast wel op
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Trudi:
    27 mei 2017
    Hoi Tineke , doe je het kalm an met die warmte ? Hier is het ook behoorlijk warm en moet ik er niet aan denken om zoveel km te maken op het fietsie. Petje af hoor ,wat een doorzetter. We zijn trots op je ! Dikke
  2. Ælse:
    Hoi Tineke
    Ik het de locatie goed gezet. Vandaag 60 km in de bloed hitte Respect!
    Morgen is een erg zware dag, veel stijgen en nog warmer dan vandaag.
    Niet forceren svp
  3. Joke:
    Ha Tineke
    Dus je bent nu snel in Spanje je gaat lekker hoor maar met die warmte toch maar je tijd nemen kom je er vandaag niet dan kom je er morgen wel,toch . De temperatuur zakt misschien ook wel, als het maar droog blijft. Een voorspoedige reis we denken aan je .
  4. Evelien:
    27 mei 2017
    Jeetje mam verhuizen is al warm met dit weer maar wat jij doet is top sport!
    Denk er aan:niet te veel dan kom je er ook. Zeker met de warmte goed opletten en veeel drinken en suikers eten. En genieten van 't windje naar beneden.

Dikke kus Evelien
  5. Dik Ligterink:
    28 mei 2017
    Dag Tineke,
    Je bent geweldig bezig, maar ik denk dat er nog een stevige kluif voor je in het verschiet ligt.
    Toen je week terug mr. Hilterman noemde, dacht ik nee, die kwam altijd op zondag rond 1 uur met politieke beschouwingen op de radio. Mijn vader wilde er altijd naar luisteren. Veel succes en nuttig straks in Spanje veel van die heerlijke sinaasappels.
  6. Etienne El Leon:
    28 mei 2017
    als je iemand tegen komt met een speciale hoed op,een lange stok in zijn hand,een lange baard heeft en zijn naam is Klaas is er niets aan de hand.Die andere heeft alleen maar een hamer en dat is de gevaarlijke>Ik ken de omgeving behoorlijk en die man met de hamer is een verzengende hitte;een advies :forceer niets,drink niet teveel,eet niet zwaar,rust als the body het bevel geeft.Omdat ik je initiatief bewonder en je alle succes toe wens durf ik op deze toon prediken. Om te bewijzen dat ik het kon heb ik overmoedig de Puy de Dôme gereden (is nog desolater dan de Pyreneeën)Ik denk dat God nadien de hel uitgevonden heeft. Een goed doordenkertje voor het slapen gaan (Franse vertaling voor doordenker = un coup de rouge!!!)