Het tweede boek is ook uit

28 mei 2017 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

Vandaag maar 30 km. Maar de bergen zijn begonnen​ dus collen van 4 km 6 km enz. Maar.nog niet zoveel% . Bij aankomst lekker gegeten en omdat het Frans Moederdag is kreeg ik een kir gratis. Daarna.naar het pelgrimsbureau stempel en info over de col van morgen + lijst van pelgrimsherberg helemaal up tot date.. daarna naar de slaapplek. Daar kan je ook vanavond eten slapen en morgen ontbijt .St Jean Pied de Port is wel touristisch kijk maar naar de foto's. Ben in de Citadel geweest en in een museum

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ælse:
    Hoi Tineke je gaat goed!
    Leuk en goed dat je ook de tijd neemt om wat te bekijken.
    De aanvulling op je verhalen met foto's is erg leuk. Volgens mij wordt je al behoorlijk bruin!
    Ga zo door!!!
  2. Anke:
    Ha Tineke,
    Nu ik vandaag in de warmte 15 kilometer (maar) gelopen heb, krijg ik nog meer bewondering voor je prestatie! Voor jou hoop ik dat de warmte iets afneemt, maar hoe zuidelijker, hoe warmer, vrees ik!
    De dorpjes en stadjes zien er wel prachtig uit! Blijf genieten van deze prachtige en geweldige pelgrimstocht!
  3. Marijke v. Wingerde:
    Ha Tineke,
    Goed hoor, ik vind het knap.
    Sterkte en succes in de volgende etappes in de Piryneen.
    gr. Marijke
  4. Thea:
    28 mei 2017
    Hoi Tineke, maar 30 km, nou ik vind het gewéldig en dan heb ik het niet over die verzengende hitte. Succes morgen maar vooral: geniet van de tocht en de natuur. Gr. weer, Thea
  5. Henny van den Berg - de Jonge:
    28 mei 2017
    Met de dag groeit m'n bewondering voor jou,Tineke. Ga zo door en geniet ervan.,maar zo te lezen doe je dat met volle teugen en wij met je mee van je reisverslagen.Slaap lekker en morgen weer met frisse moed verder.Hartelijke groet,Henny.
  6. Ies de Jong:
    28 mei 2017
    Hoi Tineke, wij zijn zojuist teruggekeerd van onze familiekampeerweek. Geweldig weer dus maar wij hebben deze week maar 98 km. gefietst dus dat is voor jou lachen.
    Rika was er vandaag goed aan en dat was maar goed ook want de zooi afbreken is leuker samen. (als je een goed huwelijk hebt wat wel een stootje kan hebben)
    Wij hebben alles van jou gelezen maar op een telefoontje maken die bouwvakkersknuisten zoveel fouten dat ik nu vanaf de echte computer deze reactie stuur.
    Bewapen jij je maar goed voor het vervolg van jouw avontuur en voor jou hoop ik dat de temperatuur wat zakt dan kun je weer echte kilometers maken want ja, na al die bovenmenselijke prestatiemeldingen is 30 kilometer natuurlijk niet iets om over naar huis te schrijven.
  7. Kiny:
    29 mei 2017
    Dag Tineke, Wat ben je al ver maar het stuk in Spanje is ook nog behoorlijk pittig denk ik, petje af. Wij waren een weekend in Frankrijk aan de Maas net over de Belgische grens stelt dus niets voor met de auto. ! Veel succes verder en en groet van ons beiden!
  8. Heleen versteeg:
    29 mei 2017
    Hoi Tineke, wat een enorme prestatie zeg! Nu al hoor, al ben je er nog niet helemaal.
    Heb met plezier je verhalen gelezen en foto's gezien, heel bijzonder om een stukje mee te beleven.
    Veel succes nog en vooral plezier om tot je einddoel te komen. En natuurlijk genieten onderweg van al het moois:)
    Lieve groet, ook van Ton.
    Heleen
  9. Ria en Dick:
    29 mei 2017
    Vandaag, maandag, heb ik je avontuur uitgebreid verteld op de bridgeclub. Bewondering alom natuurlijk. Het nog af te leggen traject lijkt me heel zwaar. Ik ga er van uit dat je niets gaat forceren en goed op jezelf past. Heb je het meegekregen van Tom du Moulin, je sportgenoot? Toi toi toi, Ria
  10. Tineke Ruiter:
    29 mei 2017
    Hoi Ria, leuk hoor en ik forseer niets en ga wel door