De rest van de info

13 mei 2017 - Sainte-Geneviève, Frankrijk

Elke dag sta ik rond 7.00 uur op. Wassen, aankleden, tassen inpakken en zorgen dat ik de tas pas dicht doe als alles erin zit, want die waterdichte tassen gaan niet zo makkelijk open en dicht. Dan ontbijt en regelmatig naar de wc zodat dat zo min mogelijk onderweg hoeft zeker voor de grote boodschap. Tussen 8.30 en 9.00 probeer ik weg te rijden en dat lukt meestal wel. Heb ik e lunchpakket kunnen maken dan rij ik door tot ca 12.30 uur, anders haal ik onderweg iets bij de super/bakker enz. Meestal heb ik dan ca 25 km afgelegd. Jullie zullen wel zeggen wat weinig, maarom de 4 km is er een dorp cq gehucht en dan is het na 200 meter straat ....... In enz nou dat houdt aardig op en je wil niet verkeerd rijden want dat kost meestal nog meer tijd en energie .  Dan heb ik 30 min lunch en ga weer verder meestal tot 16.30 of 17.30. Overnachting die een dag eerder besproken is zoeken en wat te eten. Die laatste twee dingen kunnen ook andersom. Dan een heerlijke warme douche en alles smeren. Voeten, handen, gezicht en niet te vergeten de edele delen want die hebben wat te verduren met zoveel tijd op het zadel. Bellen met Ælse, logboek en dan is het wel bijna 22.00. Dus nog een sudoku en slapen.

1. Joke:
    13 mei 2017
    Ha Tinneke het is wel een strak schema hoor maar ik denk wel beter zo , discipline. Zo te zien is het mooi weer dat is wel lekker. Veel succes, groetjes Joke.
  2. Tineke Ruiter:
    13 mei 2017
    Bedankt Joke maar mijn naam is echt Tineke
  3. Cora van de Koppel:
    14 mei 2017
    Super! Klinkt goed allemaal. Go for it!
  4. Ælse:
    15 mei 2017
    Goed werk dat fiets onderhoud. Dan blijft het ook soepel draaien en kost het minder kracht.