Vandaag veel regen

18 mei 2017 - Tours, Frankrijk

Soms vind ik echt wel dat ik"geluk" heb. Op mijn rustdag plenst het behoorlijk maar ik hoef niets ver want het is een rustdag. Nog in de stad. (kathedraal en basiliek bekeken en lang in cafetjes gezeten. Kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn jasje had laten hangen bij de nonnen waar ik geslapen heb. Dus terug daar lag ook nog mijn stekker en snoertje. Dus heel veel geluk. Rond 1500 uur in hotel net onder Tours . Fiets veilig gestald en het blijft maar regenen. Op mijn hotelkamer is een bad en dat heb ik lekker genomen, goed warm en zo aan tafel

1. Marijke v. Wingerde:
    18 mei 2017
    Mazzelaar! Hopen maar dat de buien voor afkoeling zorgen
    Succes morgen.
  2. Angela:
    mazzel inderdaad!
    en lekker een bad, en een heerlijke warme maaltijd.
    geniet ervan♡
    en denk maar zo...wat vandaag valt, valt morgen niet
  3. Joke:
    18 mei 2017
    Voel je niet schuldig Tineke. Zonder geluk reist niemand wel. Hopelijk is het weer morgen beter.een lekker zonnetje en de wind in je rug. Geniet er van.
  4. Tineke Ruiter:
    18 mei 2017
    Ga ik doen want ik wil verder
  5. Tineke Ruiter:
    18 mei 2017
    De weersverwachting voor morgen is goed
  6. Ælse:
    18 mei 2017
    Tineke effe soppen en dan gewoon weer door.
    Super hoor
  7. Evelien:
    18 mei 2017
    Geniet van de luxe. Bed bad en lekker droog binnen....
    Heb je verdient.
    Hoop idd op een mooie dag morgen
  8. Ada Spanjaard:
    19 mei 2017
    Ik vind het geweldig wat je doet. Vond het ook dapper dat je over intieme zaken zoals de grote boodschap en de edele delen wilde melden. Want dat vraagt iedereen zich denk ik wel af. Ik geniet er van, Tineke. Ik ben ook benieuwd hoe je het geestelijk beleeft, maar misschien komt dat gedeelte pas als je in Spanje bent. Je hebt wschl. al veel geleerd over jezelf door de Vierdaagse en de Alpe d'Huze. Pushing the boundaries, zo leer je jezelf kennen. En waar dat allemaal voor nodig is....???? Wie zal het zeggen?
  9. Ies de Jong:
    19 mei 2017
    Ik heb wel eens gehoord dat veel fietsen niet zo goed is, je kunt er kliometeritus van krijgen en dan vergeet je dingen en ook ga je overal nonnen zien. Ik adviseer jou om met de fiets naar bed te gaan anders kom je na 30 kilometer tot de ontdekking dat je die afstand lopend hebt afgelegd!
  10. Ada:
    19 mei 2017
    Kilometeritus schijnt vooral veel op te dagen in de Pyreneeen. Je hoort er niet veel over, maar die jongens van de Tour de France zien hele kloosters langs de weg staan. Ik denk dat Tineke zich niet veel zorgen hoeft te maken; het overkomt meest mannen.
  11. Cora van de Koppel:
    19 mei 2017
    Ook ik geniet van je verhalen en de reacties Tineke! Super om te lezen. Dagje regen is niet erg maar dan moet het weer over zijn toch? Veel succes verder!
  12. Chris Ruiter:
    19 mei 2017
    check altijd je slap plek zelf onder het bed gebruik liever geen lades en kasten daar blijven nog al een zaken in achter .
  13. Chris Ruiter:
    19 mei 2017
    Hoe gaat het smeren van de ketting anders langs gaan bij een locale fiets zaak
  14. Ælse:
    19 mei 2017
    Ik heb contact gehad met Tineke ze heeft nu geen email verbinding dus ook geen verhaal. Het gaat goed en ze zit in Dangé-St.Romain . Morgen is het de bedoeling dat ze in de stad Portiers is.