Van de achtervang

22 mei 2017 - Ronsenac, Frankrijk

Vandaag geen WIFI dus heb ik ,Ælse, de vraag gekregen om een bericht te maken op basis van sms en telefoon gesprek.

Rond 17:00 is Tineke na  76 kilometer aangekomen op haar slaapadres in  Ronsenac. Het slaapadres was een mobile home maar dat was al bezet. Ze hadden nog wel een oude caravan die ze voor Tineke in orde gemaakt hebben. Vandaag heb ik pakket met ballast uit Frankrijk opgehaald in Delft dat pakket was overigens vrijdag al aangeboden. Vandaag was een route met behoorlijk wat collen dus een goede oefening voor de Pyreneeën. Ook in Frankrijk wordt het steeds warmer net als in Nederland. De kaart kan ik vanaf Nederland niet bijwerken ( de plaats wel)  want die geeft de actuele locatie weer zodra er een locatie met WIFI is komt dat wel weer goed.  Voor morgen is de target Puissequin op circa 85 km. Woensdag nog een stuk van ongeveer 80 km en op Hemelvaartsdag een rustdag.

1. Ada:
    22 mei 2017
    Het backup team in actie!! Good stuff Aelse. En good stuff, Tineke. Een vriendin van mij, Elle, gaat binnen 4 weken naar Frankrijk (Provence) verhuizen met haar hond Sacha. Na 40 jaar hier in Canada. Zij kent de alpe d'huze en nu ik haar over jouw tegenwoordige exploratie vertelde kreeg ze grote bewondering voor je. Ik houd haar op de hoogte. She likes you already. Ook al kennen jullie elkaar niet.
  2. Anneke:
    22 mei 2017
    Alweer een flink stuk verder gefietst. Knap van je Tineke........petje af! Interessant om jouw reisverhalen opnieuw te lezen. Waar is een mens tegenwoordig zonder WiFi maar gelukkig een samenvatting van Aelse.......
  3. Ælse:
    22 mei 2017
    Ada, Je mag Elle ook linken door haar adres aan de rechter zijde in te vullen en vervolgens op aanmelden te drukken.
  4. Ada Spanjaard:
    Heb ik gedaan. Bedankt!
  5. Tineke Ruiter:
    23 mei 2017
    Ja fijn he z'n lieve vent die me met heel veel logistieke dingen helpt en het meeste kan vanuit de luie stoel.
    Ada S. Leuk hoor die vriendin. In deze streek zijn heel veel Engelsen.
  6. Paula Willems:
    23 mei 2017
    Wat goed Tineke! En wat leuk om zo op de hoogte te blijven! Heel veel succes bij de verdere tocht! Veel liefs!