Het laatste deel van Frankrijk

24 mei 2017 - Hostens, Frankrijk

Nog ca 200 km en dan de Pyreneeën en dan Spanje. Vandaag erg heet en inderdaad heb ik tijdens de lunch bijna een liter water gedronken. Morgen een korte dag en daar ben Ik blij mee. Want van 14.00 tot 17.00 uur is het erg warm. Dus ga ik proberen eerder te starten. Ik zit nu weer in een fijne stacaravan.Dus dadelijk eten maken en genieten van een zeer zwoele avond

1. Ies de Jong:
    24 mei 2017
    Oh buuf buuf toch! Kun jij nog rustig zijn als je weer terug bent in de Prinsenstad! Rika en ik beleven ons jaarlijkse familie kampeerfestijn in Roosendaal/Nispen. Wij fietsen net als jij elke dag, maar bij ons het klaar na 20km. Maar ja, de nieuwe knie is nog steeds niet ingereden. Het is weer erg leuk want bijna iedereen is er. En....wat een geweldig weer deze keer. Wij blijven jou intussen volgen want wat is er nou leuker dan zo'n sportieve buuf!? Over drie dagen de pirinejen en dan de pirijajen ?
  2. Trudi:
    24 mei 2017
    Je bent al een mooi eind op weg Tineke. En van mij mag je gerust af en toe een extra vrije dag nemen hoor. Haha. Geniet er van . Salute Tineke groetjes Trudi
  3. Joke:
    Ha Tineke,
    Ik zou maar trope rooster in voeren als het zo warm is. Heb je lekker geslapen in het chateau of was bet ogen dicht en weg . Je hebt al een groot stuk gefietst ik heb de kaart er nog eens bij gepakt zelfs met de auto is is het een flink stuk.
    Fijn dat het allemaal goed gaat , weer een goeie dag morgen en een flesje water extra.
  4. Ælse:
    24 mei 2017
    Voor morgen een prima locatie geboekt ( incl zwembad) op ca 50 km ( korte dag) De tussen stand is nu1494 km !!!!!!!!!! met een gemiddelde, incl. rustdagen, van 66,7 km goed hé!
    Vergeet morgen niet even in Retis ( na circa 6 km) de gotische kapel met museum over de pelgrims aan te doen moet erg bijzonder zijn.
    Morgen gaat dochter Evelien verhuizen dus voor mij e.a. hands on. i n de tussen tijd nadenken over mijn planning wanneer moet ik de caravan halen en wat moet er mee. Nog twee zakelijke bezoeken op afstand een dag Lelystad en een dag Appingedam.
    dat is om er weer even in te komen om wat km's op één dag te maken.
  5. Thea:
    24 mei 2017
    Hoi Tineke, wat heb jij al een gigantische eind gefietst, en steeds weer lees ik met veel plezier je reisverslagen! Morgen een fijne dag, geniet van al het moois onderweg en dan lekker bijtijds stoppen. Succes !
  6. Tineke Ruiter:
    24 mei 2017
    Ik lees dat je het hartstikke druk hebt, hoop dat je het wel naar je zin hebt. Het is wel afwisselender dan alleen maar fietsen
  7. Evelien:
    24 mei 2017
    Hoi mam keep on going en met 66,7 gemiddeld per dag gaat 't super goed.
    Ben benieuwd of je 't pelgrims museum aandoet aangezien je gister telefonisch aangaf dat 't zoveel tijd kost om deze uitstapjes te doen.
    Maar misschien wel de moeite waard op een korte dag
    Ik Geniet nog steeds met volle toeren van je reisverhalen.
    Lees dat jij dit ook doet! Blijf dit doen wat op dit tempo is je reis zo over
    Dikke knuffel je trotse dochter
  8. Tineke Ruiter:
    24 mei 2017
    Dikke knuffels terug en bedankt