Mijn Spaans is nog niet zo goed

31 mei 2017 - Logroño, Spanje

Ik probeer het Spaans dat ik me CD geleerd heb ook toe te passen.dus gisteren wat gedronken in een restaurantje en ik vroeg hoe laat eten toros was het antwoord (betekent heel de dag) De .man kwam gelijk met twee kaarten 1 een 3 gangen diner en ala carte Maar ik wilde nog een wijntje toen dat er was zei ik dat ik om 6.00 uur wilde eten, maar ca 20 minuten later werd gerecht 6 van de kaart voor mijn neus ve,er. Ik was vergeten er Ora dus uren bij te zeggen maar het was.viis en ei met salade en brood. Dus geen probleem.

Vandaag waren het volgens de beschrijving 7 klimmen en de omschrijving heuvels, maar ik had het gevoel dat er om de 6a7 km een klim was.En dat viel niet mee want het was ook erg warm. Maar ik heb de stad Logrone gehaald ca 66 km verderop.. Een echte Spaanse stad. Ik slaap in het centrum (auto vrij). En het raam staat open en het geluid van mensen die nog lekker op een terrasje wat drinken komt gezellig mijn kamer in.
Morgen maak ik er een korte dag van. Welterusten

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ælse:
    31 mei 2017
    Goed plan geniet er van morgen, ik ga naar Appingedam ( retour is 550 km dus vroeg op). De komende 100km is meer stijgen dan dalen en nog ongeveer 700 Km voor de boeg,
    Succes en sterkte EN blijven genieten.
  2. Anneke:
    31 mei 2017
    Me gusteria cenar a las seis de la tarde =
    Ik zou graag om 6 uur willen (avond) eten

Als je vroeger wilt eten dan het woord CENAR vervangen door ALMORZAR. Veel plezier, goede reis en alvast voor morgen : BUEN PROVECHO = Eet Smakelijk
  3. Puck van \leeuwen:
    1 juni 2017
    Ja, dat soort vergissingen heb ik ook hoor.Bij de kapper: un poco. Laten staan of eraf.
    Dus ,dat is opletten geblazen. Ben benieuwd wat jij daar aan de kant van de weg zat te eten. Ik kan het niet thuis brengen. Als het maar gesmaakt heeft. Groetjes en vandaag rustigjes aan. Gisteren bij Tonny en Hetty erg gezellig. Morgen komt de caravan uit de stalling en we blijven in Nederland. Groetjes. de ouwetjes!!
  4. Thea:
    1 juni 2017
    Jeetje, nog "maar" 700 km! Zal nog wel zwaar worden maar je einddoel komt in zicht en dat is gewéldig. Ik doe het je niet na. Wij zitten nu op Jersey en doen al wat rustiger aan, het is hier vandaag bloedheet maar geweldig mooi. Wordt de route bij jou ook steeds drukker, en heb je al veel Hollanders gesproken? Tineke, veel succes, hou de rust erin en vooral veel plezier. Groetjes Thea
  5. Tineke Ruiter:
    1 juni 2017
    Het wordt wel drukker maar niet zo veel Nederlanders. De rest lees je wel in mijn blog. Fijne vakantie
  6. Trudi:
    1 juni 2017
    Volgens mij eet je een broodje kaas met tomaat erop ?! Wat doe je het goed joh . Vandaag rustiger aan , anders ben je té snel bij je eind doel. Ik zal het missen als je weer in Holland bent en ik hoor geen dagelijks berichtje van jou. We kijken er altijd naar uit. Fijne avond slaap lekker vor straks en morgen weer de gang erin .